Šiame puslapyje pateikiame atsakymus į mūsų ir ne tik mūsų klientams dažniausiai kylančius klausimus, kurie kyla prieš rezervuojant bilietus ir rengiantis skrydžiui. Čia surinkome dažniausiai pasitaikančius ir kylančius klientams klausimus, kurie galbūt kilo ir jums.

Apmokėjau užsakymą, tačiau negaunu jokio pranešimo. Gali nutikti taip, kad dar praėjo per mažai laiko, tačiau jei jokio pranešimo negaunate 24 valandas – susisiekite su mumis, greičiausiai būsite padarę klaidą vesdami savo elektroninio pašto adresą.

Kada gausiu bilietus į savo skrydį? Bilietų arba įlaipinimo kortelių parengimas priklauso nuo skrydžių bendrovių taikomų taisyklių. Tarkime, pigių skrydžių bendrovės „Wizzair“ ir „Ryanair“ keleiviams, kurie neturi priskirtų vietų paslaugos, bilietai yra parengiami ne anksčiau nei 48 valandos iki skrydžio.

Nežinau ar vykdydamas (a) registraciją teisingai įvedžiau duomenis. Kaip galėčiau juos sužinoti? Nepriklausomai nuo to, kur įsigijote bilietus, greičiausiai patys perduotų skrydžių bendrovei duomenų matyti negalėsite, todėl, norėdami sužinoti juos – kreipkitės tiesiogiai į savo bilietų pardavėją.

Perkant bilietus suklydau vedant duomenis, ką man daryti? Viskas priklauso nuo to, kokio dydžio klaidą esate padarę. Jeigu klaidų kiekis yra iki trijų raidžių, tuomet galite nieko nekeisti, tačiau jeigu visgi norėtumėte klaidą ištaisyti, susisiekite su savo bilietų pardavėjais. Jeigu padarėte daugiau klaidų – keitimas gali būti mokamas.

Pirkau bilietus, tačiau man reikia papildomų paslaugų: priskirtų vietų, pirmenybinio įlaipinimo arba bagažo, ar galiu prisidėti šias paslaugas? Taip, visas čia paminėtas ir kitas paslaugas galite prisidėti ir po bilietų rezervacijos. Dėl išankstinių šių paslaugų susisiekite su paslaugų pardavėju. Taip pat šias paslaugas galėsite prisidėti ir oro uoste prieš skrydį, tačiau atminkite, kad oro uoste paslaugų pridėjimas yra brangesnis nei internetu.

Negavau bilietų, ką turėčiau daryti? Jeigu likus parai iki skrydžio negavote bilietų, būtinai tiesiogiai susisiekite su savo bilietų pardavėju.

Įsigijau bilietus, tačiau pasikeitė planai ir nebegaliu keliauti ar galiu atšaukti skrydį ir atgauti pinigus? Bilietų atšaukimo politiką nustato skrydžių bendrovės ir jūsų bilietų pardavėjai, todėl esant tokiai situacijai, pirmiausia kreiptis reikia į juos. Visgi, jeigu turite rezervaciją pigių skrydžių bendrovėje – greičiausiai pinigų atgauti negalėsite arba jums bus pritaikyta didelė bauda.

Kokioms aplinkybėms esant galiu atšaukti savo rezervaciją? Rezervacijos atšaukimą reglamentuoja kiekvienos bendrovės sąlygos ir taisyklės, todėl viskas priklauso nuo to, su kuo jūs skrendat. Pigių skrydžių bendrovės be nuobaudų leidžia atšaukti bilietus tik keleivio arba jo pirmos eilės giminaičio mirties ar labai sunkios ligos atveju.

Pats keliauti negaliu ar gali vietoje manęs keliauti kitas žmogus? Taip, gali. Tačiau jūs turėsite pakeisti keleivio vardą ir pavardę rezervacijoje. Turėkite omenyje, kad toks keitimas visur yra mokama paslauga.

Ar galiu keisti skrydžio datą? Taip, tai padaryti jūs galite. Tačiau jeigu norite keisti pigių skrydžių datą, tai gali kainuoti pakankamai brangiai. Įprastai pigių skrydžių bendrovių rezervacijos datos keitimą sudaro dvi dalys – mokestis už keitimą ir skirtumas tarp bilietų kainos. Todėl gerai pasvarstykite ar skrydžio datos keitimas nebus brangesnis nei naujas bilietas reikiama data.