Dėl padidėjusių skrydžių vėlavimo oro skrydžių bendrovė „Ryanair“ nusprendė atšaukti dalį savo skrydžių. Nepaisant to, kad bendras atšauktų skrydžių kiekis yra didelis, tačiau smarkiai keleivių šie atšaukimai paliesti neturėtų.

Toks sprendimas buvo priimtas todėl, kad oro skrydžių bendrovės tvarkaraščių laikymasis nukrito nuo 90 procentų viršijusių iki 80 proc. Todėl kompanija nori pagerinti šį rodiklį.

Atšauktų skrydžių keleiviams priklauso atgauti pinigus už atšauktą skrydį arba perkelti jį į kitą laiką. Taip pat keleiviams priklauso kompensacijos pagal ES direktyvas, tačiau keleiviai privalo žinoti, kad reikalaujamą kompensaciją reikia pagrįsti faktinių išlaidų įrodymais. Išlaidos, kurioms taikomos kompensacijos gali būti – mokestis už viešbutį, maistą, taksi paslaugas ar telefono pokalbius.

Jeigu bilietą pirkote mūsų svetainėje ir Jūsų skrydis buvo atšauktas ir jūs norite pakeisti skrydį – parašykite mums laisvos formos prašymą, nurodydami savo rezervacijos numerį ir datas į kurias norit pakeisti skrydį. Jeigu dėl atšaukimo patyrėte papildomų išlaidų ir galite jas pagrįsti – prie prašymo pridėkite aplinkybes ir dokumentus, kurie pagrindžia išlaidas (kito reiso bilietus, čekius už maistą, transportą ir pan.) ir atsiųskite mums elektroniniu paštu (jis yra nurodytas jūsų rezervacijos informacijoje)