Skrydžio į Londoną metu sugedo pigių skrydžių bendrovės “Wizzair” lėktuvas. Dėl techninių problemų, vietoje Londono oro uosto, avariniu būdu lėktuvas leidosi Berlyne. Prie nusileidusio lėktuvo atskubėjo gaisrininkų ekipažas, kuris nedelsiant apžiūrėjo lėktuvą, o lėktuvo keleiviai turėjo laukti, kol į oro uostą atskris kitas lėktuvas, kuris juos nuskraidintų į galutinį kelionės tašką.

Kompanija „Wizzair“ nutyli informaciją apie lėktuvo gėdimą ir jo priežastis. Tačiau pagal socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją, problema galėjo nutikti su lėktuvo važiuokle, o tai sukėlė per didelę vibraciją, kuri kėlė didelę grėsmę keleivių saugumui.

Kaip neretai nutinka po tokių incidentų, problemų iškilo su rūpinimusi keleiviais. „Wizzair“ atstovai po šio incidento išplatino informaciją, kurioje teigė, kad informavo klientus apie jų teises, pasirūpino jų apgyvendinimu ir išdalino maisto kuponus. Tokie teiginiai didžiausiuose Lietuvos žiniasklaidos portaluose sukėlė šiuo reisu skridusių keleivių pyktį, kurie tiek rašydami laiškus, tiek platindami informaciją socialiniuose tinkluose apkaltino kompaniją „Wizzair“ melu.

Pasak keleivių, nakvynė buvo suteikta tik keliems keleiviams, o dauguma jų buvo palikti likimo valiai oro uoste. Apie jokius maisto kuponus negalėjo būti net kalbos, nes oro uostas tuo metu tiesiog nedirbo. Keleiviai, negavę nakvynės liko oro uoste, kur miegojo ant žemės arba ant gultų, kuriuos parūpino ne „Wizzair“, o oro uosto darbuotojai.

Tai jau nebe pirmas incidentas, kuris nutiko su kompanijos „Wizzair“ lėktuvu pastaruoju metu. Prieš kurį laiką iš Palangos oro uosto ilgai nekilo šios kompanijos lėktuvas. Šioje istorijoje kompanijos ir keleivių pozicijos taip pat radikaliai išsiskyrė. Kaip ir šiandieninėje situacijoje, „Wizzair“ atstovė žiniasklaidai teigė, kad informacija keleiviams buvo suteikta, tuo tarpu keleiviai teigė, kad ne vieną valandą oro uoste praleido nežinioje. Praėjusį kartą „Wizzair“ lėktuvas nekilo taip pat dėl techninių priežasčių.