Informacija klientams

Už rezervaciją sumokėjau, gavau patvirtinimą, bet negaunu bilieto. Kodėl?

Bilietų parengimas data priklauso nuo kelių dalykų – kompanijos su kuria skrendate ir iki skrydžio likusio laiko. Neperkant priskirtų vietų paslaugos,  „Ryanair“ kompanija leidžia registruoti keleivius ir parengti bilietus ne anksčiau nei keturios paros iki skrydžio, o kompanija Wizzair – dvi paros iki skrydžio.

Noriu bilietus gauti kaip įmanoma anksčiau. Ką daryti?

Vienintelis kelias gauti bilietus 30 dienų iki skrydžio yra įsigyti priskirtųjų vietų paslaugą. Įsigijus ją bilietus galite gauti iki skrydžio likus 30 dienų.

Iki skrydžio liko mažiau nei 4 ar 2 dienos, bet bilietų vis tiek nėra, kodėl?

Dažniausia tokios situacijos priežastis yra ta, kad klientai neužpildo registracijos duomenų. Pasitikrinkite iš mūsų gautus laiškus ir įsitikinkite, kad atlikote rezervaciją. Jeigu viską atlikote, bet bilietų negavote – susisiekite su mumis.

Apmokėjau rezervaciją, tačiau negaunu jokių laiškų iš jūsų. Kodėl?

Taip greičiausiai nutiko todėl, kad pildydami rezervaciją nurodėte neteisingą elektroninio pašto adresą. Tiesiog parašykite mums iš veikiančio elektroninio pašto ir mes pataisysime klaidą.

Nerandu rezervacijos oro skrydžių bendrovės puslapyje. Kodėl?

Savo rezervacijos negalite rasti todėl, kad rezervacijos yra mūsų agentūros sąskaitoje, kuri nėra pasiekiama ar matoma privatiems asmenims. Tai, kad jūs nerandate savo rezervacijos, tikrai nereiškia, kad jos nėra.

Ar galiu rezervaciją persikelti į aplikaciją?

Ne, deja, tačiau negalite.

Pasikeitė planai. Ar galiu susigrąžinti pinigus?

Ne, pinigų susigrąžinti negalite. Pigių skrydžių bendrovių darbo principas yra pigus, tačiau negrąžinami bilietai. Todėl, norėdami susigrąžinti pinigus turite turėti išties rimtą priežastį. Pateisinamos priežastimis laikoma labai rimta liga (visiškai ribojanti galimybę judėti) arba keleivio ar jo artimo šeimos nario mirtis.