Pagalba klientams internetu

Ar galiu su jumis susisiekti?

Su mumis susisiekti gali visi, tačiau pagalba, konsultacijos ir kt. yra teikiami tik mūsų klientams, kurie mokėjo už mūsų paslaugas. Jeigu pirkote ne mūsų svetainėje, maloniai prašytume jūsų neužimti telefono linijų ir nerašyti, nes atsakymų mes jums nesuteiksime. Mūsų paslaugas gauna tik mūsų klientai. Taupykite savo ir mūsų laiką ir jei bilietą pirkote kitur – kreipkitės tiesiogiai į pardavėją.

Negaliu su jumis susisiekti. Ką daryti?

Atsitinka taip, kad vienu metu mūsų konsultacijų prireikia ne vienai dešimčiai klientų. Mes turime tam tikrą kiekį konsultantų dirbančių telefonu ir elektroniniu paštu. Jeigu jūs skambinote, bet mūsų nepasiekėte – neišsigąskite, su jumis tikrai bus susisiekta. Jeigu jūsų problema negali laukti (pavyzdžiui, jūsų skrydis tą pačią dieną, o jums reikia papildomo bagažo) – parašykite elektroniniu paštu savo problemą, kad ji būtų sprendžiama operatyviau.

Rezervavau bilietus ir už juos sumokėjau, bet negaunu jokių laiškų iš jūsų. Kodėl?

Dažniausiai taip atsitinka todėl, kad klientai darydami rezervacija suklysta rašydami savo elektroninį paštą. Nors retai, tačiau gali pasitaikyti atveju, kuomet laiškas pakliūna į “Naujinius”, “Reklamas”, “Socialinius tinklus”, “SPAM”, todėl pasitikrinkite šiuos aplankus. Ten neradę pranešimų – parašykite mums žinutę iš veikiančio elektroninio pašto su problem air savo rezervacijos kodu.

Kaip užsiregistruoti į skrydį?

Jums tereikia vadovautis instrukcijomis, kurias gaunate iš mūsų elektroniniu paštu. Jeigu apmokėjote rezervaciją ir ji buvo patvirtinta, gausite laišką su kvietimu registruotis į skrydį. Atlikite tame laiške nurodytus veiksmus ir užpildykite formą. Viskas. Daugiau jokių veiksmų jums daryti nebereikia.

Atlikau registraciją, bet negaunu bilieto. Kodėl?

Atlikus registraciją sistema pasirengia jus registruoti, tačiau bilietai gali būti parengti tik pagal oro skrydžių bendrovių nustatytas taisykles. Neperkant priskirtų vietų, kompanija Wizzair leidžia parengti bilietus ne anksčiau nei 48 valandos iki skrydžio, o Ryanair tai padaryti leidžia 4 dienos iki skrydžio. Norėdami bilietus gauti anksčiau (prieš 30 dienų iki skrydžio) turite užsisakyti priskirtąsias vietas.

Gavau laišką, kad bilietai pabrango. Kodėl?

Mūsų sistema skrydžių kainas pateikia realiu laiku, tačiau pigių oro skrydžių bendrovių paslaugomis kiekviena minutę naudojasi tūkstančiai klientų iš viso pasaulio. Atsitinka taip, kad kol klientas veda duomenis, delsia apmokėti sąskaitą ir pan. kitas žmogus nusiperka paskutines vietas už tą kainą. Tokiu atveju mes negalime tvirtinti tokio užsakymo ir informuojame jus apie kainos padidėjimą.

Planai pasikeitė. Ar galiu atgauti pinigus?

Ne, negalite. Pigių skrydžių bendrovės visame pasaulyje žinomos tuo, kad siūlo pigius bilietus, bet negrąžina sumokėtų pinigų. Vienintelė priežastis, dėl kurios gali būti sugrąžinti pinigai tokiose bendrovėse būna liga arba artimo šeimos nario mirtis. Jeigu taip nutiko – parenkite tai įrodančius dokumentus ir atsiųskite mums. Kompanija Wizzair apskritai nėra numačius grąžinimų net ligos atveju. Todėl, norėdami atšaukti bilietą ir susigrąžinti pinigus turite turėti ne tik labai rimtą priežastį, bet ir tai įrodančius dokumentus.
Noriu pakeisti keleivį, maršrutą ar kelionės datą – kiek tai kainuos?

Tokia paslauga dažniausiai būna brangi. Dažnu atveju tokia paslauga viršija ir bilieto kaina. Paslauga priklauso nuo keleivio pageidavimų (pavyzdžiui, maršruto datos) ir susideda iš keitimo mokesčio ir skirtumo tarp bilietų kainos. Tačiau ši kaina niekada nebus mažesnė nei penkiasdešimt eurų. Todėl, norėdami keisti panašius dalykus, būkite tikri, kad esate pasirengę už tai sumokėti.

Padariau klaidą rašant vardą/pavardę. Ką man daryti?

Jeigu klaidų skaičius neviršija trijų – galite būti ramūs ir naudoti bilietus su klaida. Tačiau jei klaidų skaičius viršija šį skaičių – parašykite mums žinutę su teisingais duomenimis.

Padariau klaidą registruodamasis/pasikeičiau dokumentą.

Tokiu atveju rašykite mums. Laiške nurodykite savo rezervacijos numerį ir tikslius savo duomenis.

Planuoju keistis asmens dokumentą. Ar turėčiau registruotis į skrydį?

Ne. Registruotis į skrydį turite tik su tuo dokumentu, su kuriuo keliausite. Jeigu užsiregistravote ir nutarėte pakeisti asmens dokumentą – mes pasiliekame teisę taikyti papildomą mokestį už duomenų keitimą.

Ar galima perrašyt sąskaitą, pakeisti duomenis?

Sąskaitos gali būti perrašomos tik tuo atveju, jei yra padarytos korektūros klaidos. Jokių kitų pakeitimų mes nedarome ir negalime daryti.

Kam išrašomos sąskaitos?

Sąskaitos yra išrašomos tik juridiniams asmenims arba fiziniams asmenims, kurie vykdo individualią veiklą. Fiziniai asmenys, esant reikalui, turi pateikinėti tuos dokumentus, kurie jiems buvo pateikti prieš mokant ir bankų išrašus.

Kodėl yra taikomi mokesčiai ir ką jie reiškia?

Mes bilietams taikome administracinį mokestį, todėl, kad mums kainuoja kurti svetainę, palaikyti sistemą ir konsultuoti klientus. Visi už savo darbą turi gauti atlygį. Jūs už savo darbą gaunate atlyginimą, mes taip pat turime į tai teisę. Mokantis administracinį mokestį klientas gauna teisę į visokeriopą informaciją, konsultacijas ir pagalba. Mes kvalifikuotai tarpininkaujame sprendžiant kylančias problemas tarp keleivio ir oro skrydžių bendrovės. Mes suteikiame galimybę operatyviai gauti informaciją ir pagalbą, taip pat pildome reikiamus dokumentus už keleivį kylant problemoms, suteikiame viešą informaciją svetainėje ir suteikiame galimybę patogiai ieškoti ne tik įprastų, bet ir jungiamųjų skrydžių už geriausias kainas. Visa tai kainuoja. Todėl ir taikome administracinį mokestį. Tranzakcijos mokestis yra taikomas todėl, kad už pinigų surinkimą tarpininkai (bankai) prašo mokesčio. Mes negalime jo mokėti už klientą, todėl šis mokestis yra priskaičiuojamas prie bendros kainos.