Iš Palangos turėję skristi keleiviai patyrė ypatingai didelius nepatogumus, kuomet pigių skrydžių bendrovės „Wizzair“ lėktuvas iš šio oro uosto ilgą laiką negalėjo pakilti. Pasak „Wizzair“, šis incidentas kilo dėl techninių nesklandumų, dėl kurių lėktuvui kilti buvo nesaugu.

Kadangi „Wizzair“ naudoja tą patį lėktuvą skrydžiui pirmyn ir atgal, techninės problemos lėktuvui galėjo kilti kai šis leidosi į Palangos oro uostą. Pasak vieno ankstesniu reisu skridusiu keleiviu, leidžiantis Palangoje buvo kilusi smarki audra, kurios metu pilotai ir buvo priversti tupdyti orlaivį.

Dėl įvykio oro uoste keleivių ir skrydžių bendrovės versijos skiriasi. Pasak keleivių, būdami oro uoste jie negavo jokios informacijos dėl atidėjimo priežasčių, tuo tarpu „Wizzair“ įrodinėja, kad laukiantys keleiviai buvo informuoti apie priežastys, jiems priklausančias kompensacijas, be to, keleiviams buvo teikiami užkandžiai.

Anot „Wizzair“ tikslių vėlavimo priežasčių jie negali viešai vardinti, kadangi tai yra konfidenciali informacija, tačiau iš jų pranešimo galima manyti, kad lėktuvas negalėjo pakilti dėl techninių gedimų, kadangi savo pranešime „Wizzair“ akcentavo keleivių ir įgulos saugumą, kuris, anot jų, jiems visuomet yra prioritetinis klausimas.