Turiu klausimų, kaip gauti į juos atsakymus?

Jeigu jūsų klausimas susijęs su jūsų įsigytu bilietu – pirmiausia ieškokite atsakymo čia, kadangi čia surašyti atsakymai į dažniausiai vartotojams kylančius klausimus. Jeigu visgi atsakymo neradote, susisiekite su mumis elektroniniu paštu. Turėkite omenyje, kad konsultacijos teikiamos tik mūsų klientams, todėl rašydami visuomet privalote nurodyti savo rezervacijos numerį, gautą perkant bilietus mūsų svetainėje. Jeigu klientas nenurodo rezervacijos numerio, administracija pasilieka teisę į tokį laišką neatsakinėti.

Sumokėjau už bilietus, tačiau negavau jokio elektroninio laiško. Ką daryti?

Greičiausiai vedant duomenis suklydote nurodant savo elektroninį paštą arba pirkote ne mūsų svetainėje. Pirmiausia, pasitikrinkite banko išrašą ar pinigus pervedėte mums. Jeigu taip, įsitikinkite, kad nurodėte teisingą elektroninio pašto adresą ir visus jo aplankus. Jeigu viską atlikote ir esat tikri, kad pirkote mūsų svetainėje, susisiekite su mumis elektroniniu paštu.

Mano skrydis su „Ryanair“, bet negaunu bilietų į savo skrydį. Kodėl?

Nuo 2016 metų lapkričio mėnesio kompanija „Ryanair“ keleivius leidžia registruoti ne anksčiau nei 4 dienos iki skrydžio. Jeigu jūs neįsigijote priskirtųjų vietų, bilietus galite gauti ne anksčiau nei likus keturioms dienoms iki jūsų skrydžio.

Tarp mano skrydžių yra didesnis nei keturių dienų tarpas, o aš noriu turėti bilietus į abu reisus. Ką man daryti?

Vienintelis būdas gauti bilietus anksčiau nei likus 4 dienoms iki skrydžio yra įsigyti priskirtąsias vietas.

Ar galiu bilietus kaip nors gauti anksčiau?

Ne, vienintelis būdas yra įsigyti priskirtąsias vietas.

Registruojant keleivius padariau klaidą. Ką man daryti?

Susisiekite su mumis elektroniniu paštu, kuris yra nurodytas užsakymo informacijoje, kurią turėjote gauti elektroniniu laišku. Turėkite omenyje, kad jeigu su mumis susiekiate kuomet jau yra paruošti bilietai, mes galime taikyti papildomą mokestį už klaidos (ų) taisymą.

Pasikeitė aplinkybės ir keliauti negalėsiu. Ar galiu atgauti pinigus už bilietą?

Bilietai nėra grąžinami, todėl pinigų atgauti greičiausiai negalėsite, nebent planus keičia force majore aplinkybės (sunki liga, artimojo mirtis). Tuomet dėl kiekvieno atvejo, pateikus reikiamus dokumentus, sprendžia kompanija „Ryanair“.

Bilietą įsigijau ne į tą oro uostą į kurį norėjau. Ar galiu jį pakeisti?

Ne, negalite. Pirkėjas pirkdamas bilietą turi įsitikinti, kad pasirinko tinkamą oro uostą, laiką ir datą bei suvedė teisingus duomenis, nes bilietai yra nekeičiami ir negrąžinami.

Noriu pakeisti maršrutą arba skrydžio laikus ar tai įmanoma?

Jeigu norite keisti maršrutą ar laiką, jūs galite tai padaryti, bet tai mokama paslauga. Be to, keisti galite keisti maršrutą tik toje pačioje skrydžių bendrovėje.

Kiek kainuoja skrydžio laiko arba maršruto keitimas?

Kaina priklauso nuo konkrečios paslaugos. Keitimo kainą sudaro keitimo mokestis ir skirtumas tarp ankstesnio ir norimų skrydžių kainų. Reikia turėti omenyje, kad keitimo mokestis tik labai retais atvejais yra mažesnis nei 100 eurų.

 Noriu užsisakyti papildomų paslaugų, ką man daryti?

Jeigu bilietą įsigijote mūsų svetainėje, jums reikia susisiekti su mumis elektroniniu paštu, parašant norimas užsakyti paslaugas ir jų kiekį.

Kiek kainuoja bagažas?

Bagažo kaina priklauso nuo konkretaus užsakymo (laiko, krypties), todėl galime pasakyti kainą tik konkrečiam skrydžiui, todėl jūs turite susisiekti su mumis. Turėkite omenyje, kad bagažo vieneto kaina yra vienam reisui.

Keliauju su kudikiu. Ar galiu gabentis vežimėlį?

Taip, vežimėlį gabentis galite. Tačiau jis turi būti pažymėtas ir paliktas prie lėktuvo, o personalas pasirūpins jo įkelimu ir transportavimu.

Ar keliaujant su kudikiu galiu gabentis automobilinę kedutę?

Galite už papildomą mokestį.