Lietuvai pirmajai Europoje paskelbus karantiną, o prie karantino režimo jungiantis vis daugiau šalių, skrydžių bendrovė „Wizz Air“ sustabdė skrydžius iš/į Lietuvą. Atsižvelgiant į šią situaciją labai didelis žmonių skaičius siekia gauti informacijos apie galimą pinigų susigrąžinimą už bilietus. Todėl žemiau yra pateikiama šiam momentui aiški informacija šiuo klausimu.
„Wizz Air“ kompanija informuoja, kad visi keleiviai, kuriems skrydis buvo sutrikdytas turės tris galimybes – gauti kreditą ateities skrydžiams, nemokamai pakeisti savo skrydžio datas arba atgauti pinigus.

Tie, kurie norės pasinaudoti kreditu arba pakeisti datas į tolimesnes, tai gali padaryti susisiekę su savo bilietų pardavėjais.

Tie keleiviai, kurie norės atgauti pinigus, turi laukti informacijos tiesiogiai iš savo bilietų pardavėjo, nepriklausomai nuo to ar pirko tiesiogiai ar per kelionių agentūras. Tokia situacija dėl grąžinimų yra susidariusi todėl, kad šiuo metu ne tik Lietuvos, bet ir visų šalių keliautojams nepavyksta pasinaudoti bilietais ir daugelis jų nori atgauti pinigus, o tokie grąžinimai, esant šiai neįprastai situacijai, gali užtrukti.

Todėl kviečiame būti supratingiems ir laukti tolimesnės informacijos tiesiogiai iš savo bilietų pardavėjų.