Ryanair registracija
Kaip ir kiekvienoje skrydžių bendrovėje, taip ir populiariausioje Europoje pigių skrydžių bendrovėje „Ryanair“, bilietų parengimas yra vienas svarbiausių etapų norint keliauti be trukdžių. Tam, kad jūsų bilietai arba taip vadinami „boarding pass“ būtų parengti, pirmiausia, jūs privalote tinkamai atlikti Ryanair registraciją į skrydį. Šiame puslapyje pamėginsime atsakyti į esminius klausimus, kurie kyla keleiviams, norintiems užsiregistruoti į šios kompanijos skrydį.
Registracija į „Ryanair“ skrydį įprastai yra atidaroma likus 48 valandoms iki skrydžio. Jeigu keleivis turi įsigyjęs priskirtą vietą, t.y. pasirinkęs, kurioje vietoje norėtų sėdėti ir šią paslaugą apmokėjęs, registracija į skrydį yra galima prieš šešiasdešimt dienų.
Registracija yra reikalinga tam, kad būtų patikslinti jūsų duomenys, kadangi perkant bilietus daugumos jų, pavyzdžiui gimimo datos vesti nereikia. Taigi, registruojantis jūsų paprašys jūsų gimimo datos, asmens kodo, dokumento su kuriuo žadate keliauti tipo, išdavimo laiko, išdavimo vietos, numerio, tautybės, pilietybės, gimimo datos. Taigi, prieš pradėdami registraciją turėkite būtent tą dokumentą su kuriuo rengiatės keliauti.
Pildydami duomenis būkite ypatingai atidūs ir nepagailėkite minutės kitos suvestų duomenų patikrinimui. Esmė tame, kad pasitikrinti duomenis iš esmės prieš nusiunčiant juos į duomenų bazes galima tik kartą. Daugiau jūs savo suvestų duomenų nematysite ir paprastai jų pakeisti negalėsite. Todėl nepagailėkite registracijai šiek tiek laiko ir būkite pakankamai atidžiais.
Žemiau pateikiame atsakymus į dažniausiai kylančius klausimus, susijusius su registracija į „Ryanair“ skrydį:
Kaip pažiūrėti ar gerus duomenis suvedžiau?
Tai yra neįmanoma. Norint sužinoti suvestus duomenis, jūs turite susisiekti su klientų aptarnavimo centru, o jeigu bilietus esate įsigiję iš trečiųjų šalių, jums reikia susisiekti su savo bilietų pardavėjais, nes tik jie arba jau minėti klientų aptarnavimo specialistai gali jums suteikti šią informaciją.
Suklydau vesdamas duomenis, ką daryti?
Kaip ir pirmu atveju, taip ir čia – suklydus vedant duomenis, jums reikia susisiekti su jus aptarnaujančia skrydžių bendrove ar įmone, kad klaida būtų pataisyta.
Suvedžiau duomenis, bet iš pamečiau/pasikeičiau dokumentus. Ką daryti?
Jeigu pasikeitė jūsų dokumentas ir turite galiojantį dokumentą, jums reikia susisiekti su bilietą aptarnaujančia bendrove, kad ji atliktų reikiamus pakeitimus
Iš manęs pavogė dokumentus, ką daryti?
Jeigu nutiko taip, kad iš jūsų pavogė dokumentus su kuriais turite keliauti, pirmas dalykas ką privalote padaryti – kreiptis į policiją ir parašyti dėl šios situacijos pareiškimą bei gauti pažymą apie gautą pareiškimą. Antra – privalote kreiptis į Lietuvos atstovybę, kuri jums suteiks laikiną dokumentą. Trečia, jūs turite susisiekti su bendrove, kuri aptarnauja jūsų rezervaciją ir apie tai pranešti bei atsiųsti tinkamos kokybės minėtų dokumentų (patvirtinimo apie pareiškimą ir laikino dokumento kopiją)